• تاریخ : ۱۹ام خرداد ۱۳۹۶
  • موضوع : آموزشی

رفتن به به همراهشگاه های بدنسازی یکی از محبوبترین فعالیتها بین جوانان هست. هر کسی می خواهد بدنی خوش فرم داشته به همراهانجام گرفت. برخی از افراد روی به همراهزوی بزرگتر تمرکز انجام میدهند و برخی دیگر روی شش پک انجام گرفتن و عده ای دیگر برای سلامتی.

زیادی از مبتدیان ممکن هست اشتبه همراههاتی را انجام دهند که به همراهعث آسیب رساندن به خودشان یا ازار دادن دیگران شود.

در این مقاله ۱۰ اشتبه همراهه شایع در بدنسازی را بیان می کنیم.

۱۰ – فقط از دستگاه هستفاده انجامن

Dumbbells

اکثر به همراهشگاه های بدنسازی شامل مدرن ترین دستگاه های بدنسازی هستند که معمولاً برای هستفاده از آن ها به همراهید در صف منتظر بمانید ولی حقیقت این هست که اگر میخواهید عضلات شما رانجام گرفت کند به همراهید به صورت کلاسیک و به همراه وخانومه ازاد کار کنید.

۰۹ – همراه داشتن موبه همراهیل

اگر شما خواهان تمرین به همراه کیفیت هستید به همراهید موبه همراهیل خود را فراموش کنید. جواب دادن به پیغام و … بین دو ست به همراهعث از دست رفتن تمرکز و وقفه بین دو ست می شود.

۰۸ – اشتبه همراهه زدن اسکات

Curling in the Squat Rack

اسکات یکی از حرکاتی هست که اکثرا اشتبه همراهه میخانومند و به همراهعث آسیب رساندن به کمر خود می شوند. سعی کنید به همراه دیدن تعلیم های موجود در سطح نت این حرکت را درست بخانومید.

۰۷ – زیاد از حد معاشرتی

تمرین انجامن گروهی به همراه دوستان می تواند مفید به همراهانجام گرفت ولی زمانی که زیاد از به همراه یکدیگر صحبت میکنید به همراهعث می شود تمرکزتان را از دست دهید و بین ست هایتان وقفه بیفتد.

۰۶ – پیشرفت نانجامن در وخانومه ها

زمانی که شما یک وخانومه را به همراهرها و به همراهرها می خانومید نبه همراهید انتظار پیشرفت داشته به همراهشید. برای پیشرفت به همراهید سعی کنید هر دفعه وخانومه سنگینتر از دفعه قبل بخانومید.

۰۵ – قرار ندادن وخانومه ها در سر جای خود

من به تعدادین به همراهشگاه بدنسازی سر زده ام و متاسفانه در اکثر آنها کسی قوانین و نظم را رعایت نمیانجام. سعی کنید بعد از هستفاده از وخانومه ها آن ها را در سر جای خود قرار دهید تا دیگران هم بتوانند آسوده آنها را پیدا کنند.

۰۴ – وخانومه زیاد از حد سنگین

Bar

عده ای در به همراهشگاه مخصوصا افرادی که به تازگی به به همراهشگاه آماده اند سعی انجام میدهند برای اثبه همراهت خود زیاد از حد توان خود وخانومه بخانومند. این علاوه بر اینکه به شما اسیب میرساند به دلیل افزایش زمان ریکاوری شما، به همراهعث عدم رانجام گرفت بدنتان می شود.

۰۳ – عدم هستفاده از لوازم ضروری بدنسازی

عده ای بدون تهیه لوازم ضروری مانند کمربند و … ورزش میکنند. شاید در لحظه اسیبی متوجه شما نبه همراهانجام گرفت ولی در دراز مدت عدم هستفاده از لوازم ضروری به همراهعث اسیب رساندن به خودتان می شود.

۰۲ – نادیده گرفتن عضلات ضعیفتر

عده ای به عضلات ضعیفتر اهمیتی نمی دهند، در صورتی که به همراهید روی آنها افزایش تمرین انجام تا مانند بقیه عضلات قدرتمند شوند در غیر این صورت اندامی غیر متناسب خواهید داشت

۰۱ – گرم نانجامن قبل از شروع ورزش

بدنسازی ورزشی هست که نیاز به زمان کافی دارند. عده ای برای کاهش زمان قبل از ورزش بدن خود را گرم نانجام میدهند. از این کار به انجام گرفتت دوری کنید. علاوه بر اینکه بدن شما آمادگی کافی را نخواهد داشت، ممکن هست به بدن خود اسیب هم برسانید.

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما